Wednesday, June 18, 2008

Sahabat

hai x-classmate....
Ada yg masih berhubung, ada yg tenggelam timbul, ada yg tak dpt dijejaki.

Buat Fiza (JLKN)- Balik sabah bah, blik nnti jgn lupa buah tangan akak..
Lin ahmad - wa.. dah pakai trade alin_jayyid!
Mini - Hang dah pandai cakap lorat Kedah?
Wahida - masih kat BP?
Fizek - ni slalu gak YM,sapa la yg tak wish perkahwinan Fiza ni,alamak! hadiah belum bg lagi, tunggu baby pertama blh tak?
Mek Faira - amacam, dah settle blum?
Faris - boleh geng dgn mini duduk 1 negeri
Azam - harap berjaya,otai kelas Fujitsu ni..
Ayul - Sejak dah ada kreta susah nak berhubung, kreta apa ek? wira kan...
Amad - suka melawak, semua org suka tapi kdg2 smpi naik geram
PerutAjibBulat - 3 sekawan
Janggut - skrg buat janggut stail apa plk
Zakhy - di mana?
Jami/kecik/ajis - KL lg ke?

12 comments:

  1. Otai la sangat saya ni,
    biasa je la,
    tak pandai pun kalau dibanding dengan GG dan Ude,
    ha, satu lagi aryol ngan kanes dengar kata kanes otai linux
    dia org tu sifu...........
    saya baru je nak naik hahaha,
    doakan saya 7 tahun atau kurang leh jadi IT manager,
    kena start pulun dari sekarang,
    kena blaja, lotus note server,
    linux server,2003 and 2002 server,
    java environment,network,software,
    hardware,management dan banyak lagi.......

    OK KEPADA SESIAPA YANG RASA AKU NI MASIH KAWAN DIA CONTACT LA MEL KA YM KA....KITA JANGAN PUTUS KAWAN K

    Nah aku bagi kat hangpa aku nyer mail.

    devilincassociates@yahoo.com
    devilincassociates@gmail.com
    devilincassociates@hotmail.com
    tokdetclanz@yahoo.com
    azam.hafiz@pta.com.my.

    ReplyDelete
  2. Terima kasih Azam,
    Good luck for your surviving..
    Jumpa di puncak kejayaan...

    ReplyDelete
  3. asalamualaikum..... hai geng2 sekelian...
    apa Khabr?
    ada orang jadi otai ka?????
    banyaknya otai belajar hahahahaha.
    nanti jadi gila baru tau hahahahaha...
    aku melawak ja.. hang dok penang pun xmau jumpa aku... aku call hang, hang banyak keja...
    aku la ni dok ada kat Alor star.
    Keja Kat Hospita Sultanah Bahiyah...
    Jd doktorrrrr.... hahahahahaah
    tak lah aku keja kat sini, IT juga. Tp Bahagian Application & customer services Engg. Aku boring dah.. aku ingat nak lompat p tempat lain plak. Mesiniaga plak kot...hahaha insyallah. doakan kejayaan faris. AKU RINDU KEMBALI SEMUA KEKAWAN AKU DI SEGAMAT. Aku harap semua selamat dan bahagian di samping kejayaan yang kita kecapi dan ada juga dah yang berkawin hahahahaahaaha... saya masih single lagi dan lagi hensom menawan cute..hahahaahahaah
    melawak je ....
    biasa je.
    Bila Kita semua nak jumpa ramai2. Ayol aku ada hutang hang. Ayol otai Felda Prodata.
    contact aku.
    faris_cm@yahoo.com-YM
    faris.rider@gmail.com
    013-4223274

    nanti aku nak kawin dah ngan adalah...... artis.... ampa teka la ....hahahaah
    Terima kasih kak fazeah.

    ReplyDelete
  4. Faris,
    Terima kasih sudi lawat blog Fasiview. Satu masa akak rajin pergi exibition IT. Mesiniaga (sebuah syarikat yang menjual/mengendali server)antara booth yang dilawati. Apa nak kata; Wow!!
    Selamat maju jaya untuk Faris!

    ReplyDelete
  5. wow smua yg giler2 hidup lagi ker
    nie adalah kanes klu ko org kenal lagi.ko pandai2 jer azam ckp aku buat linux aku skrg menoreh jer lagi masyuk bro 1bulan leh dapat 2-3k.

    nie mail aku klu nak contact aku klu xnak pun xapa.

    kane6311@gmail.com

    ReplyDelete
  6. Kanes,
    Tq for visit..
    I know you hehehe..
    tetap Kanesan yang ku kenal dulu..
    Org yang merendah diri walaupun berada di Gunung Fiji!..Everest?

    ReplyDelete
  7. haloo en.faris apa kabor
    so how ur life there bro

    apa nak borak leh buat dlm blog saya

    http://kane6311.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. salam sejahtera ....

    uuuiiiiitttt kanes mana pegi ha...
    kau ada kat mana sekarang ha... aaarrrgghh dasyat kau sekarang otai linux.. aku pun xpandai macam kau orang. Tp xpa bak kata azam belajar lagi banyak lagi bagus... betul dak azam?
    alamak kau kata menoreh getah ka? aku rasa tak kot, aku rasa kau menoreh perisian LINUX punya.. aku pon dapat info yang kau otai linux kan..
    nanti kita share le command script network linux kat aku...
    aku lagi la.. dok sini dok megajar user je.. boring giler...
    aku rindu segamat....
    ooooiiii lagi satu macam mana ampa dok kena bayar dak yuran YPJ yeyeeyeyeyhahahah... kena bayar tau
    sat surat datang rumah heheehh...
    ooiiitt kanes aku dengar YPJ dah ramai student kat sana.
    mesti awek lagi cun kan, biasa la aku.. xplayboy tp play girl je heheheeheheh... tak la aku macam dulu gak?
    ni si Azam ni xmasuk, bila nak jawab soalan aku tak tau la.
    aku kena keja malam standby la ni huhuhuhuhuhuhu... boring mengantuk pon ada tapi layan.
    ampa semua ada blog no... lepaih aku pon nak uat juga la. tapi kita jadi server kat sini... rintihan ex student YPJ.
    Azam mana hang meghilang, aku dengar hang dok ada kat oversea betul ka? Azam xdak kat Malaysia.
    Dasyat kawan aku tu, otai segala mak nenek....
    nanti kalo Azam je IT manager, dia boleh ambik kita keja. aku tau hang mesti reject aku nya. hahahaha
    Azam aku melawak je, lama tak jumpa hang. Hang ada ka tak dak ka aku pon tak tau.harap hang wujud lagi le di muka bumi penang. hahaahahha Azam bila hang nak jumpa aku.. aku nak hang belanja aku makan..besar
    oooooiii azam hang no fon xdak ka?
    kanes hang tak jumpa ka playboy and guyboy sagil si Jeevan tu.
    Bagi no contact ampa la dalam posting ni..
    aku nak kawin macam mana nak panggil ampa.
    jumpa and c u 2 all next posting
    Masuk le reramai sikit boring le kalau xramai xleh nak kritik sangat atau cadangan...
    ok bye. salam

    ReplyDelete
  9. hai faris ko jgn percy ckp dia org yg aku nie pro linux aku xtahu apa pun.aku cuma buat keje simple2 jer.jeeven keje cisco sgpr.

    ReplyDelete
  10. Wei......
    pandai je korg kate aku otai linux la otai Felda Prodata la....
    aku tetap ARYOL yg dulu...
    Cume lebih kacak dr dulu je....
    Azam, Faris & kak fasiha....
    U are my RIVAL in Fujitsu....
    pasni nak fight pasal ape lak?
    hehehehe.....
    Rindu korg.....
    Faris,
    ko ade utang dgn aku ke?
    hehehe
    aku x jd MAT KEDAH dah....
    jd MAT KL lak.
    Aku harap korg sume berjaya k.
    Azam, aku nak fight skill dgn ko.... hehehehe.....
    Akak, contact sume member....
    KITE WAT REUNION!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  11. Akum To all and Selamat to Kanesan
    I'm still alive and kicking dude,
    Damn man
    i'm still in my country (Malaysia)
    not overseas eventhough my girlfriend from korea and japan want me to migrate there
    but i love my country more........
    Hahahahahahhahahahahahahahaha

    akum aryol..............
    akum penang faris..............
    akum akak............
    selamat kanes.......

    First of all,
    I'm teribbly sorry,
    i'm quite busy this year,
    just finish my training in Lotus Note 8
    (Apps for e-mail)
    and ERP system ( Apps for all the system in my
    factory)
    and still need time to master all the server in here
    (File Server)
    (Mail server)
    (Proxy server)
    (Dams Server)
    (Anti Virus Server)
    (ERP Server)
    I really-really want to learn all the server
    in here but what can i do,
    we only have 24 hours a day
    and i'm working around 14 hours a day

    oh God,
    when i see the mirror i am look like zombie in Resident Evil or i guess maybe Silent Hill
    God help me.........

    for ur information
    i already promote as ??????????????
    (This thing i keep it secret because,there is nothing to be proud of)

    Guys,
    I Think i want to continue my study.........
    i still hunger for knowledge.......
    but one thing cross my mind is we are MLVK
    Student (Diploma Kemahiran Malaysia)can go to
    Local University or not ( like USM,UiTM )
    if got information don't hesitate to mail me..................

    For your information the main reason i want to continue my study because........
    i think i already have enough experience in this field and i covet for more...........

    Nowadays,
    got so many killer course that seduce my intellectual....
    my last sexy girlfriend is less sexy than this
    I Tell you man this is heaven in IT World....
    like
    (Artificial Intelligence)
    (Forensic Computer)
    (Cryptography)
    and many more like (Robotic Computing)

    that why this thing interrupt my life and
    make me miserable,desperate and sometimes hopeless
    damnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn,
    i want to study
    arghhhhhhhhhhh
    warghhhhhhhhhh
    hehehehehehehehe

    Aha,Guys
    on April 2009 i'm going to take M.U.E.T
    (Malaysian University English Test)
    I Just want to try my luck and
    see ranking of my english among Malaysian University student
    After That Maybe take T.E.S.L and T.E.F.L
    and so on.....................

    After M.U.E.T result came out
    I make an appoinment with USM Vice Chancellor
    and seek his advice regarding my study purpose..........

    Oh God,
    Miss you all
    Close buddy or not
    i still consider all in Segamat is a friend
    Don't worry i'm still same old Azam
    Still rough as always
    Workaholic and still younger day by day
    Still single and always available
    hahahahahhahahaha
    and i want to know all your story......
    update me, give me feedback

    That's All Folk
    Peace....................................

    Azam Hafiz Bin Hamzah....

    ReplyDelete
  12. Assalamualaikum semua old good friend. Semoga Allah sentiasa merahmati kalian. Kak sy cairil dah drop by blog akk walaupun dh thn2014. Hehe.. geng folow insta aku cairil_prudential k. Luv u all

    ReplyDelete