Monday, May 11, 2009

Perlindungan Takaful

Assalamualaikum,
hampir seminggu tidak menulis post hanya sempat menjenguk.

Penat juga otak utk memikir bagi memilih. Memilih apa? pasangan???!!!

Tak.... beberapa bulan lalu saya sudah mengumpul maklumat beberapa jenis simpanan berbentuk insuran. hu... umur dah menjangkau 30-an baru merancang insuran. Dulu? niat aje... tapi nak buat tak terbuat.

Mungkin petunjuk Allah menemukan saya dengan seorang kakak senior masa sekolah dulu, memberi ruang untuk memilih yang benar berlandaskan hukum islam. Hari Ahad semalam saya pun kerumahnya utk mdpt penerangan dan pemahaman. Dengan bisikan hati yang jelas, tidak bergaduh antara kata hati besar dan hati kecil saya mengambil keputusan utk melibatkan diri dlm dunia takaful.

Saya share dgn anda Takaful Ikhlas melalui link http://www.ikhlas-sejati.blogspot.com

Anda sudah membuat peruntukan insuran? Pilihlah yang mengikut syariat islam..

No comments:

Post a Comment