Sunday, July 13, 2008

Runtuhkan tembok penghalang!!!

Pagi Isnin 14 Julai ni entah kenapa, saya rasa nak senyum, memberikan expressi yang menyenangkan semua yang berada di keliling saya...
Ya! saya bertemu dengan buah hati untuk kali pertama meluncur di laman web. Ah! tak terkata indahnya..... Betul kata motivator, bila kita bermula dengan perkara positif di waktu pagi ia akan memberi aura yang baik hingga ke petang..
Mungkin pembaca tertanya-tanya siapa yang saya maksudkan.... Adakah seorang gagah perkasa, seorang yang bermisai tebal, seorang yang hebat bergaya? Oh! no.......
Si dia yang saya maksudkan ialah sebuah buku elektronik kebanggaan ku. ia bukan sekadar memberi motivasi, ia memberi ilham, ia membuat saya lebih intim dengan internet, ia membuat saya berfikir, ia menghebahkan kebaikkan, ia tidak lokek ilmu, ia tidak lokek wang....
Yes!yes!
Ucapan terima kasih yang tidak terhingga kepada insan-insan yang membantu saya secara langsung dan tidak langsung:
En Nayan (Otaionline.com)
En. Arsyad (Saudagarherba/Irsyadi2)
mak abah
bos
kawan-kawan
dan lain-lain yang menyumbang banyak dan sedikit

Saya berjaya meruntuhkan satu tembok penghalang diri untuk menghanyutkan diri ke lautan internet... banyak yang pedih... namun itu tak mematahkan semangat..
Saya tak punya apa untuk menawan internet tapi atas bantuan nasihat, panduan bantuan teknikal dari sifu yang telah memainkan peranan mereka dengan berkesan menarik saya untuk menggamit secebis kejayaan, meniru jejak mereka.. tiada siapa yang sedar akan perubahan keadaan ini kecuali diri kita sendiri....

ha.... ini dia jejak-jejak org berjaya, saya menurut....
Bukakan minda kita sepenuh jiwa di www.ebukudigital.com


Mari kita berjuang dengannya.... Berjuang!

1 comment:

  1. sama-sama kasih kak fasiha. hik hik.. walaupun nama eiji tak mention dalam tu ^^

    ReplyDelete