Tuesday, August 26, 2008

Seribu kemaafan....

Saya mohon maaf kepada pengunjung blog 'cari rahsia' kerana hingga kini masih belum menyambung post 'Lelaki Pilihan'....
Seminggu lepas, bilik saya telah dibuat rombakan besar-besaran... nak update jadik bilik pengantin. Bukan saya la.... adik. (aku bendul yang dilanggar!!!!) So katil ku yg penuh dgn serakan buku telah di punggah ke tempat yg tak dapat dipastikan....smpi saat ini saya masih mencari Kitab Syeikh Abdul Kadir Jailani. Terpaksa sorting satu-satu buku-buku dlm rak. Mak tuan.....

Harap pengnjung blog ku bersabar menantikan post sambungannya ye...

3 comments:

  1. Maybe more good ideas will come after that big "Rombakan"...First thing first...Salam Ramadhan

    ReplyDelete
  2. Norash,
    terima kasih sudi menanti walau berhari..
    Miepekan,
    Ia suntikan semangat, saya usahakan yg terbaik.

    ReplyDelete