Wednesday, October 22, 2008

Hadiah dari kenalan.

Terima kasih buat saudara Ayi yg mereka design ini. Asalnya saya nak view sebagai header tapi bila dibelek dan belek, saya rasa ia amat istimewa utk diri saya dan saya masukkan sebagai post yg mempunyai sdkt story.

Ya, ciri insan yg lahir berhoroskopVirgo seperti saya ini memang ada satu sifat cemburu. (Akan ku arahkan cemburu ini pd perkara yg baik supaya datang pula kebaikkan padaku) Saya cukup cemburu dengan design ini. Mgkin bagi sesetengah org dianggap biasa, tapi bagi org yg sensitif hanya kepada satu garis lurus, titik warna, ia memberi seribu satu rasa dan makna. (Berjiwa seni kah aku?) Saya mahu jadi sepertinya. Saya mahu terbitkan ilham yg produktif, ilham kreatif yg ori dari akal fikiranku. Idea, datang la padaku, muncul la dlm hidup ku....

No comments:

Post a Comment