Monday, September 15, 2008

Cinta si dia..

Sekali pandang mungkin tak terkesan mengusik jiwa, tapi bila dah mengena, uish! Terasa dialah terbaik buat ku…

Ha, ha.. anda fikir saya bercakap tentang siapa? ?? :) :P

Memperkenalkan cinta baruku
http://Sembangkomputer.com
Sejenak mengimbas detik pertemuan kami..
..Salah satu PC ofis ku sakit, kesian……nafasnya akan terhenti setiap kali di’inject’ pen drive. Lalu saya pun mencari sesiapa yang boleh membantu di layaran internet. Dan tiba2 ter’accident’ dengan tajuk LAJUKAN HARI ANDA DENGAN FARR. Bila diamati satu persatu, bibirku mula mengukir senyum yang tak putus. Mata ku bagai tak mahu melepaskan setiap satu baris ayat. Jariku bagai digam, bermagnet pada gerakan mouse dan ketukan keyboard. Dadaku sentiasa berdebar menanti setiap jelmaan post-postnya.

Sah! Aku jatuh cinta…

Wahai pembaca sekalian, alangkah bangga saya kalau dapat berkongsi kasih, ‘aku bukan kedekut’.

Mari-mari!!! Kita serbu sembangkomputer.com. Mungkin dialah yang anda cari. kita dibantu dan mungkin juga kita membantu. Apa yang dia ada? Ya, dia ada ilmu dan kemahiran yang tinggi nilainya.

Syukurnya aku pada Allah menemukan aku dengan dia…

*Baik……. punya promote!!

3 comments:

  1. hehe, terima kasih sebab promote.

    cinta pada SembangKomputer.com dah la ye, jangan cinta pada tuannya pulak. tak cukup umur. hehe

    ReplyDelete
  2. he he he...
    tak sangka pulak MK datang!
    first, tq atas kunjungan.

    ini cinta blog le..
    Takde sangkut paut cinta peribadi..

    Cinta ku pada skru driver, cinta ku pada circuit board, cinta pada besi2/plastik pc ..
    Ha.. pelik tak?

    Itu cinta yang tak menyakitkan hati dan perasaan, kalau dah rosak boleh buang terus, beli je yang lain..

    semoga berjaya utk MK..

    ReplyDelete
  3. ok la tu! saya cinta pada thumb drive dan modem Sierra.. hehe

    ReplyDelete